انا اتخناقة منك يادنيا اوي

انا اتخناقة منك يادنيا اوي
في ايه مالك بقا سبيني في حالي
نفسي اشوف حاجه مش عاملتيه فيا كل جرح وظالم وعذاب
كنت زمان عندي صاحب بنكسر الدنيا علشان بعض
راحه مني فين كانا فوق 30 صاحب
راح مني الحبيب
راحه بين : المصالحة ومشغل الدنيا
اتفرقنا وبعدنا كان احساس جميل اوي
لما تبقا معاك ناس بتحبك وانت بتحبهم
احساس جميل اوي لما يكون عندك مشكله
وتلقي الدنيا كله معاك دلوقتي راح كل شياء
راح صدقاء رح الوفاء بين المشغل والمصالحه
رحل الكل يناس وبقيت وحيد بين اربع حطان
نفسي ارجع طفل تاني هذا السان الذي
لا يعرف غير الحب والخلاص السان اللي في الحب
بجد ياناس يما كنا احسن ناس بين وفاء ورجاله في المحان
ولافراح دلوقتي راح كل شياء رح صاحب رح الحب
رح الوفاء معنا الاحساس بلامان رحت يازماني مني حته
الحبيب مجروح اكتر مني لمين اشكي همي
لمين اقول الاه فينك ياابي انت الوحيد اللي كنت مالي عليا حياتي
امل في الحياء كان انت الامان كان انت الحب كان
انت الابتسامه الجميله ولفرحا لما تخش البيت عليا
وقول بابا رجع وترمي في حاضنك
وامري همومي كله جواك الله يرحمك ياغالي كنت
شيل حامل كبير اوي مني فينك ياابني رحلت اللي سماء وبعد عني وسبتني
وحيد بين الذئب والخينين بيدمروني ومش عارف اشكي لمين
رحلت ورحل معاك كل الاحساس بلامان ياابي
كل المشاعر الجميله كل شياء
ذهب وراك ياابي ما في شياء موجود معايا غير الحزن ولالم
Leave a Reply

