متقولش حاجه انا حاسس بيك

متقولش حاجه انا حاسس بيك

 كل اللي عندك عندي

 كل اللي انت بتعاايشا انا عاشتا قبليك 

متقولش حاجه انا حاسس بيك 

 من غير ما بوص في عنيك 

من غير مشافك ياحبيبي باين عليك 

من غير متكلام باين عليك 

كل اللي انتا حاسه انا حاسس بي

 اصل انا كمان زيك بظبط انتا 

اتلغبط وانا تلغبط رمتنا الدنيا 

في مكان مش مكانا في وصت 

ناس مش ناسنا جرحك حبيبي نفس

 جرحي ومن انهارضه انا بين ايدك 

العمر جاي انا عايشه ليك لزم

 تخرج من اللي انتا في انا لما صدقة 

لقيتك ومش هسيبك ولا ثانيه

 ماشتقلك من قبل ما اشوفك ولما 

 

عارفتك بقيت مشتاق ليك اكتر 

Leave a Reply

